
EEN EXPERT DIE UW VRAAG OPVOLGT VAN BEGIN TOT OPLOSSING
KLIK BURO, DE EERSTE BUNDEL DIE ONDERNEMERS ECHT VOORUITHELPT
U kiest wat het best past bij wat uw zaak nodig heeft en verdient.
Zo heeft u volledige gemoedsrust.
KLIK BURO DAT IS DE BUNDEL MET:

Persoonlijke hulp
Eén expert die uw vraag opvolgt van begin tot oplossing.

Internet
Onbeperkt downloaden (300 Mbps) & uploaden
(30 Mbps)

Telefonie
Onbeperkt bellen naar vaste nummers & 2000 belminuten naar Europese nummers

Digitale TV
Op al uw schermen
LIEVER EEN MAATJE KLEINER?
Bij Telenet Business heeft u volledige gemoedsrust, want bij ons verdient uw zaak enkel het beste. Maar u weet ook dat er soms iets durft mislopen. Daarom gaan we bij Telenet Business voor een nieuwe, uiterst persoonlijke aanpak.
Eén iemand volgt uw vraag persoonlijk op, van begin tot oplossing.
Een expert zet z’n tanden in uw vraag, houdt u op de hoogte en laat pas los wanneer u zegt dat het is opgelost.
U kiest zelf live uw beschikbare expert.
Met één klik vraagt u ons om u op te bellen, zo hoeft u nooit meer te wachten.
Via onze 24/7 technische ondersteuning kan u altijd rekenen op hulp wanneer u het nodig hebt.
Een probleem? We komen de dag zelf langs*
* Een herstelling nodig voor uw business producten? Bel ons op werkdagen voor 15u00 en zaterdag voor 12u00, dan komen wij dezelfde dag nog bij u langs en indien mogelijk zullen wij de herstelling die dag nog uitvoeren.
Met de Optie Speedboost 1G Business haalt u nu 1 gigabit per seconde. Dit is een betalende optie en bedraagt € 15,00/maand. Lees meer over Speedboost 1G Business (Opgelet: niet geldig voor KLIK S.)
Gratis surfen onderweg via Wi-Free met 1,2 miljoen homespots en hotspots
Een .be domeinnaam voor uw website of mailboxen: zo kunt u uw eigen website beheren en e-mails sturen vanuit uwnaam@uwbedrijfsnaam.be
10 Mailboxen met elk een opslagruimte van 5 GB
Een Vast IP-adres is een betalende optie. De prijs bedraagt € 28,00/maand. (Opgelet: niet geldig voor KLIK S )
Telefonie zonder zorgen
Onbeperkt bellen naar vaste nummers.
2.000 belminuten (in daluren) naar Europese nummers.
Optie extra diensten (ken-je-beller, oproepdoorschakeling, signaal 2de oproep & Telenet Berichtendienst)
Triiing voor max 5 toestellen
Digitale TV op al uw schermen.
85 zenders waarvan 40 in HD-kwaliteit.
Schakel over naar al uw schermen met de Yelo Play-app.
1 decoder + kabelabonnement inbegrepen
1. Algemeen
De algemene voorwaarden Telenet Business voor producten en diensten bestemd voor zelfstandigen en kleine bedrijven (m.i.v. de daarin vervatte bijzondere voorwaarden) (de “Algemene Voorwaarden”), gebruiksvoorwaarden en productspecificaties van Telenet Business zijn, in zoverre er in deze bijzondere voorwaarden niet van afgeweken wordt, van toepassing op KLIK (Buro) (S).
2. Mobiele telefonie – bepalingen enkel van toepassing op KLIK (S)
2.1. Het aantal simkaarten inbegrepen in KLIK (S) is beperkt en afhankelijk van de gekozen KLIK (S). De simkaarten mogen enkel ter beschikking gesteld worden aan de werknemers of aangestelden van de Klant, in het kader van de bedrijfsvoering.
2.2. Onbeperkt sms’en en/of bellen: alleen binnen België naar Belgische nummers en in andere landen van de EU-zone naar nummers van binnen de EU-zone (steeds met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen) en enkel op voorwaarde van een normaal gebruik zoals gedefinieerd in de Algemene Voorwaarden. Voor de internationale tarieven, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
3. Vaste telefonie
Onbeperkt bellen: alleen naar (in geval van KLIK Buro) vaste nummers binnen België (met uitzondering van speciale nummers en diensten van derde partijen) en enkel op voorwaarde van een normaal gebruik zoals gedefinieerd in de Algemene Voorwaarden. Voor de internationale tarieven en de tarieven buiten het inbegrepen belvolume, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
4 Mobiel internet – bepalingen enkel van toepassing op KLIK (S)
4.1. Elke KLIK (S) biedt een welbepaald standaard inbegrepen mobiel internetvolume dat kan gebruikt worden door een welbepaald aantal simkaarten. Om mobiele data te kunnen gebruiken, dient iedere simkaartgebruiker een persoonlijke login aan te maken. Het inbegrepen mobiel internetvolume is enkel geldig in België en de andere landen van de EU-zone en niet overdraagbaar naar de volgende maand. Is het inbegrepen mobiel internetvolume bereikt, dan wordt het mobiel internetverbruik tot het einde van de facturatieperiode gepauzeerd. Voor tarieven voor verbruik buiten het inbegrepen mobiel internetvolume, zie telenet.be/nl/business/meer/tarieven/klik.
4.2. Free G (niet van toepassing op KLIK S): Indien Free G inbegrepen is, krijgt de Klant naast het standaard inbegrepen mobiel internetvolume een bijkomend mobiel internetnetvolume voor een selectie van apps (Yelo Play, Play Sports, Facebook Messenger (behalve de games) en WhatsApp, hierna gezamenlijk, de “Free G-apps”). Voor Play Sports heeft de Klant een bijkomend abonnement nodig. Voor Free G gelden per KLIK, afhankelijk van de gekozen KLIK en per maandelijkse facturatieperiode, de volgende beperkingen voor het dataverbruik van de Free G-apps:
in België: max. 40 GB (KLIK 10 GB en KLIK 20 GB), max. 100 GB (KLIK 30 GB en KLIK 60 GB) en max. 200 GB (KLIK 90 GB);
in andere landen van de EU-zone: max. 8 GB (KLIK 10 GB), max. 12 GB (KLIK 20 GB), max. 21 GB (KLIK 30 GB), max. 27 GB (KLIK 60 GB) en max. 59 GB (KLIK 90 GB);
Indien de Klant met de Free G-apps bovenstaande verbruiksgrenzen overschrijdt dan stopt Free G voor de resterende duur van deze facturatieperiode en zal het dataverbruik van de Free G-apps van het standaard inbegrepen mobiel internetvolume gaan. Wanneer het standaard inbegrepen mobiel internetvolume bereikt is, stopt ook Free G voor de resterende duur van deze facturatieperiode, zelfs indien bovenstaande Free G-verbruiksgrenzen nog niet bereikt werden. Voor meer info, zie telenet.be/nl/business/free-g. Hoeveel data men met Free G verbruikt, vindt de Klant op Mijn Telenet (bij verbruik). Telenet behoudt zich het recht voor om de Free G-apps te vervangen door vergelijkbare apps. Op basis van beslissingen van bevoegde instanties kan Telenet verplicht worden om het aanbod te wijzigen (bv. aanpassen van de verbruiksgrenzen).
4.3 Indien de Klant overstapt naar een nieuwe KLIK (S) waarin een hoger mobiel internetvolume inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK (S) (een “Upgrade”), zal de nieuwe KLIK (S) onmiddellijk beschikbaar zijn tijdens de lopende facturatieperiode. Indien de Klant overstapt naar een nieuwe KLIK (S) waarin een lager mobiel internetvolume inbegrepen is dan in zijn huidige KLIK (S) (een “Downgrade”), zal de nieuwe KLIK (S) pas in werking treden vanaf de eerste dag van de eerstvolgende facturatieperiode. In eenzelfde facturatieperiode kan de Klant na een Upgrade niet vervolgens een Downgrade doen. De Klant dient de Up- en Downgrades te goeder trouw aan te vragen. Telenet behoudt zich het recht voor om bij het frauduleus doorvoeren van Up- en Downgrades het werkelijke meerverbruik aan te rekenen.
5. Vast internet
De inbegrepen internetverbinding is afhankelijk van de gekozen KLIK (Buro) (S).
6. Televisie
6.1. Afhankelijk van de gekozen KLIK, is Digitale TV standaard inbegrepen, dan wel optioneel.
Terugkijk TV (niet van toepassing op KLIK S): Indien Terugkijk TV inbegrepen is bij Digitale TV, is het echter mogelijk dat een zender geen terugkijkrechten heeft voor sommige uitzendingen. Voor alle info over Terugkijk TV, zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/business/klantenservice/wat-is-terugkijk-tv.
6.2. Indien Digitale TV inbegrepen is in KLIK (Buro) (S), kan de Klant gebruik maken van Yelo Play/Telenet TV. Enkel de beheerders aangeduid door de Klant hebben toegang tot Yelo Play/Telenet TV; de overige simkaartgebruikers niet. Het aantal schermen waarop men via Yelo Play/Telenet TV tegelijkertijd Digitale TV kan kijken, is beperkt. Voor meer informatie zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/play-of-play-more-ook-bekijken-via-de-yelo-app-yelotvbe.Yelo Play/Telenet TV kan in alle landen van de Europese Unie worden bekeken, maar sommige films, series of programma’s kunnen enkel op het internetnetwerk van Telenet worden bekeken. Voor alle info over Yelo Play/Telenet TV, zie https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/play-of-play-more-ook-bekijken-via-de-yelo-app-yelotvbe.

Eén woord, één klik en wij regelen alles voor u.
Bel ons op of laat u terugbellen.
De installateur komt langs wanneer het u past en blijft tot alles werkt.
U bent al klant? We zijn in 1 klik bij u.
Geniet u momenteel van een...
combinatievoordeel Play Sports? Dat combinatievoordeel blijft als u KLIK kiest.
promotie bij Streamz of Play More? Geen zorgen, u behoudt die promotie.
promotie op je huur HD Digicorder? Dan behoudt u die.
korting op KLIK buro? Als u kiest voor KLIK, kiest u voor een ander abonnement. Dus dan valt die korting weg.
compensatie? Die behoudt u, als de dienst waar je de compensatie voor kreeg actief blijft (tot de einddatum van de compensatie).
GOED OM TE WETEN
De installatie- en activeringskost voor KLIK is gratis.
Hebt u vaste telefonie van Telenet?
De opties Met 3 bellen, Bellen naar speciale nummers blokkeren, Telenet Berichtendienst, Ken-je-beller, Signaal tweede oproep en Oproepdoorschakeling behoudt u (Hebt u deze opties nog niet? Activeer ze gratis via Mijn Telenet!).
Ook bij KLIK kan u gratis genieten van de optie Ken-je-laatste-beller
Alle andere extra opties zoals Anytime, … vallen weg (want met KLIK kan u onbeperkt bellen in België).
Hebt u internet van Telenet?
Alle andere opties (bv. Telenet Security Pack, domeinnaam) behoudt u.
Wanneer u een Telenet Internet heeft met een vast IP-adres, wordt dit IP-adres automatisch meegenomen in uw KLIK. Deze optie kost € 28,00/maand. Tot eind september is deze optie gratis.
kan u ook extra verbruiksherinneringen via sms en/of e-mail instellen in Mijn Telenet (Mijn Mobiele Diensten > KLIK > Verbruiksherinnering > Aanpassen).
kan u geen verbruikslimiet (meer) instellen.
GOED OM TE WETEN
Met de gratis Triiing-app belt u met uw smartphone of tablet via Wifi...
2000 belminuten gratis naar alle mobiele nummers in België, alle vaste en mobiele nummers in Europa, VS en Canada, en naar alle vaste nummers in Turkije en Marokko.
in het buitenland onbeperkt gratis naar alle vaste nummers in België.
naar een andere bestemming of meer dan 2000 minuten tegen de tarieven van uw vaste lijn in uw KLIK-abonnement.
een KLIK-abonnement
minstens 1 simkaart
HD Digicorder (huur)
een Eurodocsis 3.0 modem
Hebt u nog geen HD Digicorder of modem? Geen probleem, wij regelen dat voor u.
GOED OM TE WETEN
In uw KLIK-abonnement is meteen kabel-tv inbegrepen.
Kiest u voor een extra pakket (Streamz, Play More, Play Sports, …)? Dan betaalt u dat uiteraard bovenop uw KLIK-abonnement.
Stapt u over naar KLIK? Dan ziet uw nieuwe factuur er iets anders uit. U betaalt uw KLIK-abonnement immers altijd op voorhand. Uw eerste KLIK-factuur bestaat uit 3 delen:
de eind-factuur van uw vorige abonnementen tot de dag van overstap
de tussen-factuur vanaf de dag van uw overstap tot uw volgende factuur
de eerste maandelijkse factuur van uw nieuwe abonnementen voor de komende periode
Het bedrag op uw eerste KLIK-factuur kan dus wat hoger zijn dan de maandelijkse KLIK-prijs. Maar wees gerust, vanaf uw volgende factuur betaalt u gewoon het maandelijkse bedrag voor uw KLIK.
Tip: Bij uw eerste KLIK-factuur krijgt u een bijlage met een gedetailleerde uitleg.
HOE KUNNEN WE JE HELPEN?
Telenet Business
Producten
Telenet Business
Apps & Diensten
Telenet Business
Klantenservice
